2011. október 14., péntek

4 nap csend 4 nap óceán

2011.10.11

Egy ilyen utazás elmondhatatlanul. élvezetes és kikapcsoló a mindennapi  robotoláshoz képest ,de azért ennek is megvan a maga fárasztó tulajdonsága. Ezért úgy döntöttünk ,hogy Kaliforniában kiveszünk pár szabadnapot és hol máshol  tudnánk a semmit jobban csinálni ,mint az óceánparton.

Régóta várt hét volt ez, már mindkettőnknek szüksége volt pár napra,amikor nem kell vezetni, várost nézni, múzeumot járni, túrázni, kipakolni,bepakolni,tervezni stbstb. Én (Livi) még sosem láttam a Csendes óceánt,úgyhogy már alig vártam ,hogy végre a homokban heverészve napoztathassam tarkabarkára barnult bőrömet.

Orange megyében telepedtünk le. Szívem szerint közvetlenül a partra (persze dagály mentes helyre) vertem volna fel a sátrat,  de azok a kempingek sajnos csak lakóbuszokat fogadnak. Se baj, így is elég közel kerültünk a célhoz a sziklafal tetején kivett sátorhellyel.

Azt esti program a szokásos: tábortűzön grillezett vacsi sörrel. Másnap olyan jó érzéssel keltünk. Egészen addig, amíg fel nem tűnt egy furcsa dolog : a fának ( ami alá vertük a sátrat) nem volt árnyéka. Nem mondod…

De! Reggelre befelhősödött az ég és szitált az eső. Gyorsan megnéztük az időjárás előrejelzést és  természetesen pont azon a négy napon  mutatott viharos rossz időt, amikor mit strandolni készültünk. Még jó ,hogy Rábeszéltem Gergőt ,hogy az érkezésünk napján  tegyük meg a Laguna Beach belvárosát és a hegyi luxusvillákat érintő városnézést.
 kisebb fajta luxusvillák
 a hegyen lakók nagy részének kilátása

Délutánra megenyhült az idő ,mi pedig kijelentettük ,hogy csak azért is belemegyünk a vízbe. A hőmérséklet elérte a  fájó fokozatot,de megtettük és túléltük. Ami azt illeti az óriáshullámok egész mókásak.

Két nap múlva továbbálltunk és végiggurultunk a parton egészen Morro Bay-ig.
 kitisztult az idő
 Santa Barbara
  Santa Barbara - unaloműzés: fémdetektoros vagyonhalmozás
 Morro Bay
 Morro Bay ( azok ott fókák)

Az ágyban fekve filmnézésen kívül semmi érdemlegesen nem csináltunk és így  sok-sok hónap után először, újra  élesíthettük a Gergő-Livi féle passzív pihenős programot. Ennek köszönhetően feltöltődve, kipihenten ugorhattunk neki a rokonlátogatás utolsó fázisának, Fresnonak.

1. És még ez is! Fantörpikus!!!!!

2. Hááát, én is azt hittem, hogy már nem olvasok többet a nagy útról, de igen!:) Köszi!:)))))