2011. március 19., szombat

Fun Friday


2011.03.18

A híres moházás


A mai napunk volt a lehető legkönnyebb. Egész álló nap moháztunk, semmi sietség. „söprögetni akartok, vagy moházni?” Kérdezte Donna, a délutános főnök. Én, Livi, kaptam az alkalmon és már el is tűntem a trolik mögött egy böhöm nagy partvissal. Múlt héten is ezt csináltam egész délután. Már alig vártam, hogy Donna , mint egy nagyi, odajöjjön és megkérdezze ,ki szeretné csinálni. Fülembe dughatom a zenémet, senki nem zavar, senki nem szól hozzám órákon keresztül és az egyetlen feladat, hogy a saját területemet varázsoljam tisztává.  Odamegyek, ahova akarok. Nincs is ennél jobb munka! ..plusz, ingyen aerobic  :D
Időközben Gergő is megtalálta a saját kedvenc tevékenységét: Troli építés! Tisztességesen megtornáztatja és mellette nem unalmas. Az ő első 3 órája ezzel telt. Miután mindketten végeztünk a teendőkkel, beálltunk a moházók sorába. Mondanom sem kell, nem volt valami megerőltető… az egész délután (és este) poénkodással, röhögéssel és befőttes gumis csúzli-csatával telt (persze folyamatosan vigyázva, nehogy lebukjunk). Furcsamód szuper jó a magyar társaság, ennek legjobb jele, hogy a munka végére én (Livi) sírósra röhögtem magam (lehet , hogy köze van a teliholdhoz?!).
Gergő ma este elkezdte véghezvinni kitűzött célját, miszerint csakazértis megszereti a Whiskey-ket. Első kiszemeltje az olcsó, de állítólag finom tyúkos whiskey, a The Famous Grouse.  Wales-it sajnos errefele nem kapni… pedig azt hallottunk, az az igazán finom. Nekem ehhez még öregednem és férfiasodnom kell, Gé-Gé-Gé viszont már érzi benne a tölgyfa hordó aromáját… hurrá! :D
A mai péntek esti kikapcsolódásunk pedig: két jó sör mellett jól kinevetjük és kiparodizáljuk „Batman kezdődik” magyar szinkronjának legmeghatóbb pillanatait. Jó éjt mindenkinek!  ;)

Másnap reggeli Update:
Amint elmentettem a begépelt szöveget és kikapcsoltam a Word Office-t, betoppant Laci 2 ,hogy mégis kóstoljuk már meg az ő házi pálinkáját(kifejezetten finom törköly volt!) és a megjelenésével elindított egy igen emlékezetes esemény hullámot . Először megjelentek Laci  lakótársai, aztán a ricsajra átjött a szomszéd Oscar  a litván haverjával,majd a bulit átköltöztettük a másik magyar karavánba és elkezdődött az első házibuli. Volt aki az éjszaka közepén fékezhetetlen bicajjal rallizott a benzinkútig ,más pedig férfi létére alvás közben vörös rúzs áldozatává vált :D Hogy ki hánykor tért nyugovóra azt senki nem tudja,de mindannyiunk számára emlékezetes csapatépítő program volt, az biztos :D 


 Ilyen palántákat kell dugdosni

Itt dolgozunk

2 megjegyzés:

  1. Na,végre van netem :D
    Most jöttem meg Los Angelesbe Mexikóból(majd tolom a körlevelet).
    Baromi jó a blog még mindig,és nagyon örülök,hogy ennyire jól érzitek magatokat!!!
    Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  2. Cheers! mi meg máris olvassuk a leveled :)
    Amúgy mi magunk sem gondoltuk volna,de itt nagyon gyorsan telik az idő. mire észbe kaptunk már egy hónap eltelt.

    VálaszTörlés